Home » » Gilaping.com Banyak KPOP Fans Ke?

Gilaping.com Banyak KPOP Fans Ke?


Semalam, aku ada post artikel tajuk die Kenapa Aku Benci Artis Korea #1. Modal dia videoklip ala-ala gay ringan berdurasi 40 saat je, tapi WOW tak sangka banyak jugak pageview yang aku dapat. Semuanya dari Gilaping.com. Trimas kepada Admin Gilaping.com yang bagi banyak link kat aku, sebab aku ping kat sini...



 Pageview untuk post ni sahaja dah lebih kurang 170++ dan still akan menaik dari semasa ke semasa hingga empunya blog ni dah malas nak update blog habuk ni. Tapi, still comment xdelah banyak sangat. But who cares...

Disebabkan post video gay ringan-ringan ni, pageview untuk post yang lepas-lepas pun meningkat dengan mendadak sikit. Sikit je.. Tapi gua rasa berbaloiloi....

****

Err... Mungkin banyak kot peminat KPOP kat gilaping.com. Atau Anti-KPOP? heh, peduli hape, janji aku benci KPOP... Tapi terima kasih lah ya... Pasal korang la Pageview aku ni melonjak entah pape ntah... kuikui

p/s: Gua tak mau kerat totey atau bogelkan diri depan Pavi, sebab benda tu semua budak-budak je buat, especially budak Meleis Pavi..




This entry was posted on 11/29/2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Gilaping.com Banyak KPOP Fans Ke?”

  1. Hahaha nota kaki tak menahan. Kes betting kalau Malaysia kalah game bola haritu kan? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. KESIMPULAN:
      Rakyat Meleisia suka betting

      Delete

terima kasih kerana memberi komen YA!
Ada idea dan pendapat mai la habaq mai kat kotaq special bawah ni..
Annonymous boleh komen no hal gua terima dengan pintu jamban yang terbuka...

NO SPAM link-site thank You!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...